1. Ondersteuning voor meer nieuwe producten en functies: bekijk de details van de firmware-update en verken ze in de app!
2. Los feedbackproblemen op en optimaliseer de ervaring.
Recente updates:
1. De Segway-Ninebot-app is hernoemd naar Segway Mobility-app.
2. Het tabblad Kickscooter ZT3 Pro, F3 en G3 in de app bevat nu Snelle functies en ondersteunt aanpassingen door lang te drukken.
3. Nieuw tabblad Service, met one-stop serviceoplossingen voor producten.
1. De Segway-Ninebot-app is hernoemd naar Segway Mobility-app.
2. Segway Xyber ondersteunt nu widgets op het startscherm.
3. Het tabblad Segway ZT3 Pro-apparaat bevat nu Snelle functies en ondersteunt aanpassingen via lang indrukken.
4. Los feedbackproblemen op en optimaliseer de ervaring.
1.Ondersteuning van nieuwe producten, waaronder Segway KickScooter en Ebike.
2.Feedbackproblemen oplossen en de ervaring optimaliseren.
Recente updates
1. Segway Kickscooter ZT3 Pro ondersteunt het weergeven van de resterende oplaadtijd en is geoptimaliseerd in de stand-bymodus, abnormaal trilalarm en aangepaste knop. Een update naar de nieuwste firmware is vereist om deze functies te ondersteunen.
2.Nieuw tabblad Service,biedt one-stop serviceoplossingen voor producten
Los feedbackproblemen op en optimaliseer de ervaring
Recente updates:
1. Segway Kickscooter ZT3 Pro ondersteunt het weergeven van de resterende oplaadtijd en is geoptimaliseerd in de stand-bymodus, het abnormaal trilalarm en de aangepaste knop. Een update naar de nieuwste firmware is vereist voor ondersteuning.
2. Nieuw tabblad Service, dat one-stop-serviceoplossingen biedt voor producten
1. Een nieuwe servicemodule biedt een alles-in-één serviceoplossing voor het product
2. Een nieuwe bedieningspagina voor elektrische Ninebots en scooters verbetert het gemak
3. Ondersteuning van Ninebot-trackrecords toegevoegd voor het samenvoegen van tracks en nieuwe deelstijlen
4. Feedbackproblemen opgelost en geoptimaliseerde ervaring
1, Ondersteuning toegevoegd voor inloggen op de app via vingerafdrukken en gezichten
2, Gemelde problemen opgelost, geoptimaliseerde ervaring
1. Ondersteuning voor de nieuwe Segway-scooterproducten
2. Optimaliseer de online klantenservice-ervaring
3. Gemelde problemen opgelost, geoptimaliseerde ervaring
1. De handleiding voor zelfdiagnose toegevoegd in de Service- en Help-module, waardoor het gemakkelijk wordt om problemen te vinden en op te lossen
2. Feedbackproblemen opgelost, geoptimaliseerde ervaring
1. Ondersteuning voor de nieuwe Ninebot eKickScooter E2 Pro
2. Los bekende problemen op en optimaliseer de ervaring
1. Toegestaan dat scooters die de naamwijzigingsfunctie niet ondersteunen, de apparaatnaam kunnen wijzigen (wijzigen bovenaan meer instellingen).
2. Versnellingsinformatie toegevoegd op de startpagina voor sommige scooters.
3. Ondersteunt Segway Portable Power Station Cube-apparaat.
4. Bekende problemen oplossen en ervaring optimaliseren
1. Optimaliseer de stabiliteit van de trackopnamefunctie
2. Los bekende problemen op en optimaliseer de ervaring
Los bekende problemen op en optimaliseer de gebruikerservaring
Los bekende problemen op en optimaliseer de gebruikerservaring
1. Geheel nieuwe startpagina van het apparaat, met duidelijke functie-instellingen
2. Geheel nieuwe service- en helpsectie, waardoor een one-stop-servicesysteem is ontstaan
3 .Geoptimaliseerde trajectregistratie, ondersteuning voor het genereren en delen van video's
4. Wereldwijde inhoudvertaling met één klik, ondersteuning voor meer dan honderd talen
5. Handige instelling voor het tabblad Community
6. Nieuw ontwerp van het zoekcentrum, zoeken naar vrienden, inhoud, onderwerpen of wat je maar wilt
7 .Ondersteuning voor "@" vrienden en officieel personeel,
8.Fix bekende problemen en optimaliseer de ervaring
Los bekende problemen op en optimaliseer de gebruikerservaring
Los bekende problemen op en optimaliseer de gebruikerservaring
Los bekende problemen op en optimaliseer de gebruikerservaring
Los bekende problemen op en optimaliseer de gebruikerservaring